Reklamačný poriadok
Reklamačný proces a jeho postup nájdete v obchodných podmienkach TU bod č.8
Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
a. Pošlite nám e-mail, telefonicky kontaktuje, alebo zašlite tovar na našu adresu, kde uvediete typ výrobku, jeho výrobné číslo (ak má), číslo predajného dokladu a popis závady kde popíšete v reklamačnom protokole.
b. ak nám zašlete e-mail, alebo telefonicky kontaktujete, vieme Vám poskytnúť prípadne najbližšie autorizovaný servis k Vášmu bydlisku.
c. o výsledku reklamácie Vám do 30 dní zašleme písomnú informáciu, a zároveň Vás i o tomto upovedomíme telefonicky/e-mailom.
b. ak nám zašlete e-mail, alebo telefonicky kontaktujete, vieme Vám poskytnúť prípadne najbližšie autorizovaný servis k Vášmu bydlisku.
c. o výsledku reklamácie Vám do 30 dní zašleme písomnú informáciu, a zároveň Vás i o tomto upovedomíme telefonicky/e-mailom.
Tu nájdete Reklamačný protokol, ktorý je potrebný vyplniť: REKLAMAČNÝ PROTOKOL
Kontaktný formulár